Истакнути пост

Црним мурећепом записано

ЗАКЉУЧАК ИЗВЕДИТЕ САМИ Шта се дешава са српским селима - прекјуче, јуче и данас? Нестају ли? Колико их је нестало у периоду од педе...

петак, 21. септембар 2018.

Фамилијарни бунар. Стварни ујак / Бела Тукадруз

Бунар на врху планине, са водом која има укус муља (снимак БВРС) 



-        -   Добар дан!
-          Који ти оно беше? Чији си? Не познајем те.
Каже ми 79- годишњи старац.
Враћајући се из дућана.
-       -   Мирослав Лукић...
-        -   Ау, бре, нисам те препознао – каже ми.
Рођени млађи брат моје покојне мајке.

-          - А имао бих ја још нешто да ти кажем... – довикује ми –
Кад сам одмакао неколико корака. – Али, добро нема везе.
Хвала ти што си ти мене препознао и јавио ми се...

Окренуо сам се и ја после тога и само што му нисам довикнуо:
-        -   Имао бих и ја, ујаче,  теби нешто да додам...

Али не, не. Он је, упркос свему, ....

На Малу Госпојину 2018. године. У Мишљеновцу

Нема коментара: